7 Mart 2011 Pazartesi

Killer bean 2.1 : Party | Cesur Kahve Çekirdeği, party | Jeff Lew | 2000

Cesur Kahve Kekirdeği çok da iyi bir çeviri değil, biliyorum. 2000 yılında Jeff Lew tarafından oluşturulmuş bu kısa animasyon ile tanışmam yine 2000 li yıllarda bir dergi tarafından bu animasyonun verilmesiyle gerçekleşti. O sıralar güncel filmler arasında matrix vardı, bu yüzden killer bean : party, en sevdiğim animasyonlar arasındaydı. Ancak 2000 yılında 9 yaşında olmam ve izlediğim film, animasyon isimlerini pek aklımda tutmamam sebebiyle unuttum çok sevdiğim çekirdeğin ismini.

Geçenlerde internette kahve çekirdeği ile ilgili araştırma yaparken gözüme bir şey ilişti "Cesur Kahve Çekirdeği". "Len" dedim, "ne güzel isim yapmışlar". Bir de baktım ki, filmin orjinal adı "Killer Bean : Forever". Bir anda flashback yaşadım tabi. Kafamda şimşekler çaktı felan. İşte o an, 2000 yılında izlediğim o animasyonun ismini hatırladım ve youtube da da "killer bean : party" diye aradım hemen. İşte, o yıllarda gözüme harika gelen animasyon :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...